תיעוד: ישיבת סיעת ש"ס במעונו של נשיא מועצת החכמים

    אבי רבינא No Comments on תיעוד: ישיבת סיעת ש"ס במעונו של נשיא מועצת החכמים

    סיעת ש״ס בראשות יו״ר התנועה הרב אריה דרעי הגיעו היום לישיבה מיוחדת במעונו של גדול הדור מרן חכם שלום כהן שליט״א | חכם שלום אמר לחכי"ם: ״תהיו חזקים במאבק נגד הממשלה הרעה הזו שפוגעת ביהדות ובאוכל של החלשים״

    יעקב כהן צילום: יעקב כהן
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סיעת ש״ס בראשות יו״ר התנועה הרב אריה דרעי הגיעו היום לישיבת סיעה מיוחדת במעונו של גדול הדור, מרן חכם שלום כהן שליט״א.

    בפתח הסיעה, הציג יו״ר התנועה הרב דרעי את גזירות הממשלה בכל תחומי היהדות ואת הפגיעה הקשה ביוקר המחיה, אותה הציפה תנועת ש״ס בשבועיים האחרונים. הרב דרעי פרט את המאבק שמנהלים חברי הכנסת של התנועה במליאה ובוועדות נגד הממשלה.

    נשיא המועצת מרן שליט״א דיבר בכאב על המצב ואמר: ״מה הממשלה הזו רוצה מאתנו? מה עשינו להם? מדוע הם מנסים להפריע לתלמידי הישיבות? למה הם רוצים לפגוע בטלפונים הכשרים? בגלל שהם אוכלים טרפות גם אנחנו צריכים לאכול? ומדוע הם מטילים מיסים על האוכל ופוגעים בחלשים?" תהה מרן"

    חכם שלום הוסיף: ״אין ספק שאנחנו נמצאים בתקופה של ימות המשיח, שעליה נאמר ׳ייתן ולא אחמיניה׳. הניסיונות הם קשים ומרים ומי שזוכה לעמוד בהם שכרו גדול מאד״, אמר.

    מרן שליט״א ברך וחיזק את יו״ר התנועה הרב דרעי שהתפטר מהכנסת. ״שכרך גדול מאד! המשך בשליחותך לפעול למען עולם התורה ושמירת הזהות היהודית״. לחברי הכנסת של התנועה אמר: ״תהיו חזקים. תראו סיפוק בעבודתכם ותמשיכו לקדש שם שמים״.

     

     



    0 תגובות